Bloggåret

Hej vänner! Eftersom temat är bloggens födelsedag tänkte jag ta och se tillbaka på året och tänka igenom vad som har varit bra. Jag tänkte nominera några favoritstunder här från det gångna året!

Till att börja med tänkte jag på vilka inlägg som varit bra. Jag ber att få presentera för det första: mina tre favoritinlägg, skrivna av Nina, och för det andra: mina tre favoritinlägg som är skrivna av mig!

Mina favoritninainlägg:

1. Anna Cecilia

Temat var "kärlek" och Nina lade upp en novell på temat som hon skrivit sedan tidigare. Jag tycker himla mycket om den, för den är fantastiskt fin, och för att jag beundrar hennes förmåga att berätta en hel historia på så litet utrymme. Själv har jag jättesvårt att skriva korta berättelser. Fint fint!

2. Beundran en fredagsmorgon (som visst inte längre är morgon)

"Personer jag beundrar" var temat. Det här inlägget är ganska kort så det tycker jag gott ni hinner läsa. Jag nominerar det som favorit för att det kändes så empatiskt och genomtänkt. För att det hade en infallsvinkel som åtminstone jag glömmer bort att ha. Och jag tror jag tänkt lite mer på det sättet sedan jag läste det. För det är ju inte så lätt alla gånger, för någon. Det måste man komma ihåg!

3. Västerbottenpaj med soltorkade tomater

"Detta, mina vänner, är min bästa paj" börjar det här inlägget. Och vet ni vad? Nu är det min bästa paj också. Mohaha. Måste nominera det här fast det bara är ett recept för att det är ett himla bra recept. Jag använder det också, och byter ut tomaterna mot broccoli ibland. Himla bra och himla fina bilder! Temat var "recept" och såhär bra kan det bli då!

Mina favoritvandainlägg:

1. Konsumtionssamhället

2. Menskoppen

3. Gråzonssex

Ha, inte är väl jag en sån där som ska sitta och berätta för er varför det jag skrivit är så himla bra. Det är ju bara att ~*°'°*läsa*°'°*~ så får ni veta!

Jubileumspussar från Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0