Tre skäl till varför veckans tema är ett komiskt geni

Veckans tema är en gemensam bekant: Ellinor Karlander. Det är min allra äldsta vän! Då är det ju såklart lätt att man blir sentimental, men det är det inte dags för just nu. Nej vänner, idag ska jag prata om varför hon är världens roligaste. Jag nominerar tre bevis.

1. Bloggen "Hej pip"

En gång för ganska länge sedan tillägnade vår blomma Elli en blogg åt en piprensare, pip. Pip kunde anta många former!

Till exempel.

2. Låt det va'

Detta är en gripande tolkning av Beatleslåten "Let it be". Det enda jag kan ifrågasätta är om det är låten eller bilden som är det bästa.





För referens.

3. Blodets kyrka

Vi brukade klippa och klistra en massa från gamla skolpapper och böcker tillsammans, med mer eller mindre underhållande utgång! Men Ellinor kammade hem segern i bäst resultat med ett ihopklipp av ett programblad från kyrkan samt betygskriterierna till ett biologiprov från högstadiet. Lo and behold, "Blodets kyrka". Kan vara det roligaste som skådat solens ljus.


Jag dör. Hälsningar, Vanda

Kommentarer
Postat av: Ellinor

fiiiint! haha tack vanda. så himla kul att jag är veckans tema. hade nästan glömt blodets kyrka förresten. den var roligare än jag mindes den alltså.

2012-06-28 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0