hejdåtipset

Älskade läsare.

Veckans tips är ett tips om en plats på en blogg. Känner du att det här med ett tema i veckan och en rödhårig fin bloggkollega låter som något du vill vara med om är det din lucky day!!!1

I augusti flyttar jag från stockholm. Jag tar tåget till hälsingland och bollnäs folkhögskola. Med mig tar jag min fantastiska sångröst och en jädra folkispepp. I stockholm lämnar jag inte bara alla mina hearties utan även denna bebis.

Framtiden ter sig lite oviss för bloggi. Jag tvivlar inte en sekund på att Vanda klarar att fortsätta den själv om hon vill, men jag tror det vore lite roligare om hon hade sällskap.

Om du är intresserad av att ta min plats här får du gärna prata med oss eller skicka ett mail till [email protected]. Om du vill får du bifoga/länka något du skrivit så vi vet hur väl du sätter ihop ord till en mening. Våga! Vi vill ha dig!

Puss Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0