Adjö

Hej finisar!
 
Jag sitter på mitt jobb och äter mikrad tagliatelle. Det är mitt näst-näst-sista jobbpass och detta är det sista jag skriver på den här bloggen. Intill mig ligger Virginia Woolfs bok Orlando. Den blir mitt sista tips till er. Orlando föds som man, sen somnar han och vaknar som kvinna och lever i flera hundra år. Jag har bara läst halva än men jag tycker om den. Det är en intressant story och den är ju fantastiskt skriven, men vad annat kan man vänta sig av Woolf?
 
Nu är det inte lång tid tills jag flyttar och det är dags att tacka för mig. Det var fint att ni läste!
 
 
Fina bloggkompis. Vad mycket bra vi skrivit!
 
Jag hoppas bloggen fortsätter leva (och det är inte för sent att skriva här, om någon vill!!), ska titta in då och då när jag sitter i hälsinglands skogar.
 
Tusen pussar, hejdå
Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0