Saker som gör mig glad

Det finns så mycket som gör mig glad! Båtar och ljus och bullar och sällskap och gapskratt och barn och böcker. Att gnugga fötterna mot varandra när man rullat in sig i täcket om kvällen. Att äta gröt till frukost och ha lagom med tid på sig för att läsa tidningen. Att kramas för att man är på gott humör och tycker om någon och inte bara för att säga hej. Att hitta någonting man letat länge efter. Att göra någonting man tänkt länge att man ska göra. Att hitta någonting superfint i en affär, tänka efter lite och konstatera "nä, jag behöver ju faktiskt inte den här" och gå därifrån. Att vissla och att dricka saft. Åh så mycket!

Jag blir glad av hösten.



Jag blir helt oproportionerligt glad av den här låten

Aah! Hoppas ni också blir lite glada. Puss från Vanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback