Dålig humor

Det är någonting jag har funderat på. Dålig humor. Vad är det egentligen? Hur definierar man egentligen sådär riktigt irriterande, ocharmigt dålig humor?

Det finns vissa människor som man bara tycker har så himla dålig humor. Tråkiga människor. Men det är inte sådana där människor som inte tycker någonting är roligt, för de råkar bara ha total avsaknad av humor. Hur ligger det till egentligen med de där som faktiskt har någon sorts humor, men som bara är fett fett tråkiga ändå? Varför provocerar de mig så mycket och hur ska de definieras?

Kanske är de sådana som skrattar åt Family Circus.



Sådana som har "roliga dörrmattor"



Eller ett crazy mellannamn på facebook

Eller för den delen skriver roliga facebookstatusar



Hur ska man beskriva dem? Jag inser ju precis vad det är för slags människor och varför jag stör mig på dem, även om det inte känns så vänligt av mig. Det är sådana som skrattar åt saker som jag tycker är tråkiga. Och de har ju precis lika mycket rätt som jag att finnas och det finns ju ingenting som säger att min humor egentligen är "bättre" än deras. "dålig humor" är en ganska konstig term när allt kommer omkring.

...Men visst finns det, visst gör det det? Ack.

Elitistiska hälsningar och himlanden med ögonen från en dryg Vanda

Kommentarer
Postat av: Tove

eller såna där som kör med pirate english...

2011-11-28 @ 20:56:14
Postat av: Vanda

Men det ser ju bara jag, utom när det rör sig om screenshots :p

2011-11-28 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0