Vårskor

Hej! Jag råkade slarva bort en vecka men nu är temat "vår" och jag tänker vara materialistisk och banal.


För två år sedan lade jag upp en bild som såg ut såhär på bilddagboken. Nya blommiga tygskor som gav mig skavsåren från helvetet, men sedan gick jag in dem och de blev typ de skönaste skorna jag någonsin haft.



Nu ser de ut såhär. De har vandrat i berg längst Spaniens kust och släppt i sömmarna och sulan har spruckit och den vänstra skon är alldeles rosafläckig för jag spillde lingon på den på jobbet idag.

Jag vet inte om ni vet det, men jag har som en regel för mig själv att jag bara köper nya kläder om något gammalt har slitits alldeles ut. Men de där skorna skäms jag faktiskt inte för att kassera så jag har handlat nya vårskor!



Dessa darlings köpte jag på Åhléns. Jag har velat ha precis just den modellen sen de blev trendiga för typ tre år sedan men jag hade inte råd. Nu jobbar jag dock så nu gick det minsann! Och jag hoppas för bövelen att de håller bättre än de där blommiga. Ska aldrig mer köpa skor på Din Sko.

Klart slut daimstrut från Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0