"Framgång ger vänner, motgång prövar dem"

De har ringt mig mitt i natten och pratat tills jag nästan somnat.
De har klappat mina fötter och hållit mina händer.
De har knackat vänligt på badrumsdörren så att jag ska veta att de finns därutanför, när jag flytt undan ett ögonblick.
De har erbjudit mig sina hem, låtit mig sova hos dem.
De har förstått när de ska byta samtalsämne.
De har gett mig stadiga blickar som säger "jag vet".
De har hört sig för och när jag skrattat bort saker har jag sett på dem att de förstår ändå.
De har sjungit tyst för mig.
De har varit arga åt mig när jag inte orkat.
De har gjort dett lättare att andas och lättare att äta
De har lockat mig till skratt


De får MVG i livets skola!
Fron Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0