Mina bilder

Jag har flera tusen bilder på min dator. De tidigaste är från 2005, men det är bara några stycken. De senaste från i år. Och det är ju så otroligt roligt att kolla igenom! Kul att se vilken sorts bilder man tog. Sjukt kul att titta på hur man själv såg ut och tänka NÄJ VAD LITEN VAD SÖT VAD HADE JAG PÅ MIG EGENTLIGEN och såna där saker. Men jag insåg just en annan sak som nästan är roligare. Jag har ju alltid haft med mig själv och tänkt så mycket på hur jag såg ut- men man glömmer lite hur ens kompisar såg ut när det begav sig. Jag ska göra en liten fin årsredogörelse här från mitt fotoarkiv på hur jag och de jag hängde med såg ut. Det kanske bara är kul för mig. Men scrolla förbi i så fall!

Först: 2006



Såg jag ut såhär.



Och mina kompisar såg till exempel ut såhär, om de hette Dreaner och Jåkkä...



Eller såhär, om de hette Allis och Moa.

År 2007



Hade jag blivit rödhårig och såg ut lite såhär i snön.



Och mina kompisar såg ut lite såhär om de hette Nina och Ylva...



Eller såhär, om de hette Martin och var på väg till sci-fi-mässan.

2008





Morphade min klädstil sig igenom en massa intressanta faser. Men sådär såg jag ut i början av året. Fantabulösa flätor!



Och om mina kompisar hette Hannah och Sean, då såg de ut sådär.



Hette man Ebba såg man kanske ut såhär.

2009





Var jag ganska snygg och cool.



Och hängde man med mig då, är chansen ganska stor att man heter Benjamin. Fast man kunde heta Agnes också!



Eller Anton. <3

Sen börjar bilderna bli så nya att de inte är så jättespännande att kolla på. Men jag kan titta i tusen år på de äldsta för det är så spännande att bli stor och större! En dag ska jag titta på bilderna från nu och tänka håhåjaja. Ach so!

Söndagspuss från Vanda

Kommentarer
Postat av: hanna - happy happy fatgirl

Hahaha alltså bilden på Dreaner, jag tror jag trillar av stolen! Halsbandet! Pricken över i!



Ditt hår är för övrigt FANTASTISKT.

2012-02-26 @ 14:31:34
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/
Postat av: Vanda

Jag veeeet så himla söt! Egentligen ville jag typ bara lägga upp bilder på honom, hahah.



Ååh tack <3

2012-02-26 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0