Ninafina

Tjära bloggen! Det har varit en ära att få blogga här i ett helt år. Det allra första inlägget jag skrev här handlade om den andra personen som skriver här, nämligen min vän Nina. Efter ett år förtjänar hon att hedras igen i ett inlägg tycker jag!



Sedan det där inlägget jag skrev förra året har hon pluggat på universitetet, rest en massa, börjat jobba och slutat raka sig under armarna. Men bedårande och söt som en liten marsipangris är hon fortfarande, fastän hon blivit lite större och vuxnare än då. Och vi har druckit många koppar te och ätit godis och delat glädje och sorg tillsammans, på hennes balkong och i mitt kök och här och var i stan! Ni skulle ba veta vilken fin vän och ädel människa hon är. Om något har vi sen dess blivit ännu bättre kompisar. Och nu går vi bredvid varandra i sakta mak i våra klänningar och funderar på hur livet ska bli, och gapskrattar åt folk vi tycker är lite töntiga, fast man inte får, under tiden. Det är fint.

BLOGGPUSEN KRAMEN VARFOOOR NINA FRÅN VANDA <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Fan va fint!!! babydarling

2012-04-05 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0