saker jag är rädd för

Precis som Nina tänkte jag att när jag nu försökt komma på vad allmänheten är rädd för, kanske ska tänka efter lite vad jag själv är rädd för. Jag är rädd för:

att hoppa ner från höga stolar och sånt om man står på dem
att det ska ligga ett lik i min säng när jag går och lägger mig
att folk ska dö när de sover (måste alltid kolla att de andas)
att få hängbröst (jaja)
jordens undergång

jag är jätterädd att jag inte ska kunna få barn när jag blir stor.
och att jag om jag får det ska bli en dålig mamma.
men mest av allt är jag rädd för att dö.
så jag berättar små historier för mig själv så det inte ska verka så farligt
peace out från vanda

Kommentarer
Postat av: kai

Fast när jag andas om natten så att det hörs i andra änden av lägenheten, då är inte det heller bra. :-p

2011-07-22 @ 16:50:52
URL: http://pointlessanecdotes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0