följetong?

Hej babes! Jag är tillbaka på svensk mark, med både souvenirer och skador. Kanske räknas en skada som en souvenir, vad vet jag. Nå, jag är inte här för att blaja.
Vanda har bloggat fantastiskt senaste veckan, och vi pausade lite ett tag just nu, och söndagstipset i veckan uteblir alltså. Men! Jag tar upp bloggandet i denna stund och tjuvstartar nästa veckas tema!

Jag tänkte att vi testar ett lite nytt grepp. Veckans tema blir "en följetong"! Följetongen som litteraturform har tydligen vissa regler, men jag tänker inte så mycket på dem. Så kanske kan man inte kalla det en följetong. Kanske ska man kalla det en ojämn novell. Kalla det vad ni vill. Kapitel ett finner ni ovan.
God läsning!
Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0