dagens outfitttttttttt

Hej bloggen!!

Veckans tema är kläder och jag inleder med en dagens outfit.
Som ni nog vet är jag ett stort fan av second hand och lånade kläder, och dagens klädkomposition var givetvis i linje med detta!

Sjalen är min mors, rocken min fars. Linnet glömde en vän hemma hos mig för ungefär åtta år sedan, när jag sen tog med det till skolan ville hon inte kännas vid det. Det står "made in DDR" i det.

Jeansen är min mammas, tjugo år gamla precis som sjalen, rocken och jag. Väskan är från Old Touch och skorna köpte jag på kungliga operans klädutförsäljning för två år sen och sen målade jag dem med hobbyfärg.

Jag tycker mode är så himla spännande, älskar att kombinera kläder, att det kan bli så smakfullt och så fult beroende på vad man väljer att matcha med vad och på vilket sätt man bär det.  Älskar att jag kan känna mig så fashion fast jag har så gamla kläder! Kanske för att stora kappor går igen då och då, och uppkavlade byxor ny syns på allas ben. Eller för att man är så fashion och så snygg som man känner sig. Huvudsaken är väl kanske egentligen inte vad man bär, utan hur man bär det. Tycker man om ett plagg och trivs i det faller det sig naturligt att man bär upp det snyggt.

Klädlycka och tisdagspussar från Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0