Äta ute

Hej vänner! Förlåt för att förra veckans söndagstips är så gräsligt försenat, men det är för att det tagit två dagar för mig att luska reda på vad stället jag ville tipsa om hette egentligen. Nina med sina nummerupplysningsskills blev den som slutligen hittade det!
 
På Skånegatan 59, precis bredvid Koh Phangan ligger ett litet litet hak som heter Noel's. Det är både bar och restaurang. Dit trillade jag och mitt sällskap utan att ha någon aning om vad som väntade oss. "Mediterranean grill and bar" eller något sånt stod det på markisen. Vi testade Noels pita wraps- man får välja en basrätt, ett tillbehör och en side order. Jag tog falafel, lebneh och klyftpotatis med vitlök och koriander. Sjukt gott! God wrap och den bästa klyftpotatisen jag ätit. Dock tror jag att jag ska ta fler tillbehör nästa gång. För visst blir det en nästa gång! Te på maten fick man också. Good times

Vanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0