Shakespeare and company

Hej hej!

Vi ber om ursäkt för senaste veckornas bloggande, resor hit och dit och en krävande skola har kommit i vägen. Men nu slänger jag upp ett söndagstips och så kan vi hoppas på lite mer bloggande nästa vecka!

Jag var, som ni kanske vet, i Paris förra veckan. Mitt tips till er idag är ett paristips, ett tips ni kan spara om ni åker till staden en gång!

På 37 Rue Bûcherie, väldigt nära Notre Dame, ligger en bokhandel. Den är tydligen fett känd, fast jag hade aldrig hört talas om den mer än att jag läst ett tips i en blogg. Och den är helt fantastisk. Tänk er Ollivanders trollstavsbutik, fast med böcker. Det är verkligen böcker från golv till tak, nya böcker, gamla böcker. Allt på engelska.


Ja, alltså. Är ni någon gång i Paris - gå dit!

Bisous,
Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0