JOS

Vänner! På ett litet fik i ett Göteborgskt gathörn köpte jag intet anandes en liten fruktjuice på glasflaska. Märket hette Sonda, serien hette "Smakens poesi" och juicen var av mango och morot.

 

 

Den var.

 

Så JÄVLA god.

 

Jag har inte kunnat sluta tänka på den sedan jag drack den. Här är några andra som bloggat om den. Men den verkar svår att få tag på. Få träffar på Google! Såatteh nu när jag varit så vänlig och tipsat er om denna fantastiska juice, skulle jag bli överlycklig om någon i hela vida världen kunde tipsa mig om var man kan få tag på den i Stockholm. I wish!

 

Trånande suckar från Vanda


Kommentarer
Postat av: Nina

Någon på mitt jobb har just druckit en sån och ställt i vasken! Försöker få klarhet i var den kommer från! Men det går inte så bra. Haha.

2012-01-06 @ 10:19:28
Postat av: Vanda

OMG! Jag blir åh så lycklig om du lyckas gå till botten med det hela, hahah!

2012-01-06 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0