sånt jag tycker är kul

Det finns mycket jag tycker är tråkigt, fast det egentligen är meningen att det ska vara kul. Ibland är jag för smart för att tycka det är kul, ibland är jag för dum för att tycka det är kul. Ibland är det bara så att man tycker olika. Och det är okej! Och alla människor är lika mycket värda. Ja. Det är mycket jag inte förstår, och mycket jag inte tycker är kul. Men! Idag ska jag berätta vad jag tycker är kul.

Musik så dålig att man inte vet vart man ska ta vägen. Och musik som är så rolig att den är rolig.


Sara Granér. (bilden är från tiden då alla hittade glas i sin kyckling)



Dåliga musikskämt.


Nanna Johansson för Bang.


Dåligt uppstoppade djur.

Och så tycker jag att jag själv är ganska rolig också.





Och tur är väl det, annars skulle jag inte stå ut med mig själv.
Hoppas ni har en rolig lördag!
Nina

Kommentarer
Postat av: Vanda

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA vänta... vänta... HAHAHHAHAHAH HAHHAH HAHAH

2011-11-26 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0