Humor

Hej vänner! Veckans tema på bloggen är "humor". Det var ju ett jättekul och bra tema tänkte jag! Skulle komma på en massa roliga saker att skriva om!

Sen så tog det stopp i hjärnan. Det stod still. Jag kunde inte ens komma på vilken slags inlägg jag ville skriva. Skulle jag lista roliga saker? Youtubeklipp? Komiker? Filmer? Twittrare? Eller skulle jag prata om humor i allmänhet, försöka reda ut vad det betyder egentligen? Jag var alldeles uppochner. Visste varken ut eller in.



Tänk tänk.

Jag frågade Benjamin en gång, vem i vår bekantskapskrets han tyckte överskattade sin egen humor mest. Han gav mig en besvärad men väldigt talande blick.

Men JAG tycker att jag är rolig!

Häromdagen till exempel, kom jag på en rolig grej! Jag kom på att "hårdare!" skulle vara världens sämsta safeword. Hahah. Men tydligen duger inte det där. Så jag tänkte överlåta det till någon annan istället. Till min favorit-humorsida på hela internätet. Det är Cracked.com. Jag tycker bäst om deras vanliga artiklar och "photoplasty"-tävlingar. Gå in och kika runt bara vetja! Perfekt när man har ett tradigt jobb där man tillbringar mycket tid framför datorn!

Puss från Vanda

Kommentarer
Postat av: Toveve

alltså HAHAHAHA den besvärande blicken... omg jag kan se den... hahahahhaha.

2011-11-28 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0