Vandas tankar om outfits

Jag tycker det är lite svårt med outfits. Det känns krångligt på något sätt. Att komponera och matcha. Visst är det roligt när man lyckas, men jag är är så lat! Därför älskar jag klänningar. Poff, ett plagg, så har man sin outfit. Det bästa är på sommaren när man verkligen inte behöver ta på sig något annat. Hur som helst har jag nästan alltid klänning + enfärgade strumpbyxor + enfärgad kofta. Idag mä!
Jag har på mig en blommig klänning från Indiska, (notera den söta bollspetsen runt kragen och ärmarna!) och en svart kofta från Gina Tricot. Precis samma kedjor som i måndags, men det är en slump! Den klänningen är det plagg jag äger som jag sett flest andra personer ha på sig. Om ni fattar vad jag menar. Jag har sett många ha en likadan. En gång när jag också hade min på mig. Pinsamt!
Over and out- Vanda

Kommentarer
Postat av: Ollelito

Outfit?



ehm...



T-shirt

+

Jeans



All done! (då har jag inte räknat med underkläder/skor men det säger sig själv tycker jag nog...)

2011-05-26 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0