Dagens blir i datorns kamera...

För två år sedan hade jag alltid jeans och kofta. Men så hände något, nu har jag byxor kanske sammanlagt två av årets femtiotvå veckor. På riktigt. men det går väl i perioder det där.
Idag har jag mormors systers klänning, en som jag förälskar mig i på nytt varje vår. Sitter som en smäck!
Jag älskar klänning. Kanske inte så mycket av den anledning som Vanda skrev om i förra inlägget, jag älskar att matcha kläder, men jag måste hålla med om att det är mycket praktiskt. Men alltså klänning, vilket plagg! och just den här modellen tycker jag jättemycket om, jag gillar att den är figursydd upptill men att kjolen är vid. Åh mm.
Det var det!
Nina

Kommentarer
Postat av: Vanda

Den där är så fin! Jag glömde ju att skriva att jag älskar klänning inte bara för att det är enkelt, utan också för att det är så himlarns himlarns fint!

2011-05-28 @ 18:47:40
Postat av: Nina

Jaa visst är det!

2011-05-29 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0