spegel spegel

Hej kära läsare!!! Jag har just hamnat i Frankrike och hittat en dator ocksa, fantastique!!! Och jag är trött och väldigt hungrig, konstigt tangentbord är det ocksa. Men! Nu ska jag skriva mitt andra inlägg den här veckan, det gäller ju att skriva när man har chansen.
Na, en sak jag kommit pa att jag kan skriva om är nagot jag gör varje dag ungefär. Jag speglar mig st¨ndigt i skyltfönstren jag passerar när jag är ute och promenerar; Eller cyklar. Det är skittöntigt. Och rent livsfarligt om det är pa cykeln jag sitter. Vad gör det väl om jag kör pa nagon eller om jag sjlälv blir överkörd, sa länge jag vet att jag är snygg idag ocksa? äeh. Pinsamt va.
Och ända kan jag inte lata bli. Jag maste standigt vara medveten om hur jag ser ut, verkar det som. Kolla att luggen ligger som den ska eller att jag inte har glömt brallerna eller vad det nu kan vara. Jag vet faktiskt inte riktigt, men tydligen njuter jag av att spegla mig. Fast pinsamt är det ju.
Nu ska jag äta middag och hinner inte skriva sa utförligt som jag tänkt, men vad gör man.
Farväl,
Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0