Käraste bröder, systrar och vänner

Hallå! Jag har lite svårt att komma på någonting tillräckligt spännande att skriva om, så jag tänkte göra en liten lista med några av mina små pinsamma nöjen.

 

- Jag tycker "Uptown Girl" av Billy Joel är en fett bra och rolig och skön låt.
- Jag älskar att topsa öronen och gör det skitofta. Detta är en guilty pleasure för egentligen är det inte alls bra! Men ååh det är skönt. Mmm.
- Jag kollar på mina ex facebook med jämna mellanrum för att se om jag har ett roligare liv än de har. Och om jag tycker det verkar vara så blir jag skadeglad. (Plus om de är singel men inte jag, om jag ser snyggare ut och om det finns många bilder där de är på fest men sitter och ser tråkiga ut i ett hörn) Haha jag är en hemsk människa.
- Jag tycker Billy's pizza är FETT GOTT.
- Jag tycker "Tenacious D - Pick of Destiny" är en jätterolig film.
- Jag älskar att kolla på Project Runway. Inte när de håller på och ska sy alla kläder och intrigera, men det är så himla spännande när de ska visa upp dem och så får man veta vem som vinner! Ihihoho!

 

Ja! Jag utgår ifrån att de flesta av er kan förstå det pinsamma med dessa fröjder. Annars får ni fråga. Haha.
Puss från Vanda!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskar också att topsa öronen!!

2011-06-19 @ 02:21:46
URL: http://tlobok.blogg.se/
Postat av: kai

“Uptown girl” Vilken av videosarna är bäst?

2011-06-19 @ 12:21:30
URL: http://pointlessanecdotes.blogspot.com/
Postat av: hanna - happy happy fangirl

Ja! Project Runway. Fyfasen vilket bra program det är alltså. Önskar att det kunde börja en ny säsong snart. Fast jag gillar när det bitchigt drama. Älskar när folk ställer till drama PÅ RUNWAYEN FRAMFÖR DOMMARNA!!!!

2011-06-24 @ 23:15:37
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0