Det där vickande benet

Hej hörrni! Veckans tema är "saker jag irriterar mig på", och nu ska jag berätta en sak som jag tycker är skitjobbigt.

Det kan vara på tunnelbanan, i klassrummet, på kören, bredvid en vid bordet på en bar, eller värst av allt - vännen i stolen intill när man fikar.

Det där hoppande jävla knät. Ni vet, den där foten som vickar och får knäet att hoppa upp och ner. Upp och ner. Ett knä, alltid ett. Och så gärna den stirrande blicken på det. Rakt fram stirrar man.

Jag hatar det. Så himla himla mycket. Jag vill bara lägga min hand på personens knä och le ansträngt mot den, eller slå ner handen på knät och skrika "MEN SITT STILL FÖRIHELVETE". Men så gör man ju inte. Man andas tungt och hoppas att det där knäet blir stilla snart. Men. Så. Irriterande.

Jag blir upprörd bara jag tänker på det! Åh.
Nu vet ni, jag är inte en mild människa. Jag vill ibland döda folk som inte sitter still. Lite i alla fall.
Nina

Kommentarer
Postat av: Vanda

Jaa det är samhällets fel! Folk måste liksom alltid vara på väg någonstans.

2011-07-25 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0