Saker det irriterar mig att jag irriterar mig på

Ja. Nu gör vi en "saker som irriterar mig" med en twist!

Yeah!

Här får ni veta vad jag irriterar mig på fast jag önskar att jag inte gjorde det!

Ljudet av fest.

Det är bara härligt att folk har roligt och det borde vara supermysigt att somna till ljudet av dansande fötter. Men jag blir galen! Jag hatar när det hörs musik och mingel och dunsar i taket. Jag hatar när grannarnas skrålande röster hörs ner till mig. Och det får mig att känna mig så tråkig och ogin. Men det kan inte hjälpas, tycks det, för trots allt blir jag fortfarande sjukt irriterad när jag hör grannarna festa! (spelar ingen roll om det så är nyårsafton. skrev världens bitchigaste lapp till grannarna nu senast. jag skäms!) Åh. Jag önskar jag kunde vara glad för deras skull. Men det går verkligen inte.

 

Ack! Bitchiga hälsningar från Vanda

 

Uppdatering: Jag kom på en till grej. Jag irriterar mig på "lantisar" i Stockholms kollektivtrafik. Alltså typ familjer som sitter och pratar på någon icke-stockholmsk dialekt om saker de sett och ängsligt räknar tunnelbanestationer osv osv. Varför irriterar de mig? Ingen aning! Jag är säkert rasist. Sjukt osympatiskt av mig. Jag skäms! Förlåt alla från glesbygden! (med "glesbygden" menar jag alla städer som är mindre än stockholm. hähä)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0