Min mest otippade kändiscrush

Hej vänner! Temat är ju som bekant "hemliga förälskelser". Den här kanske inte är hemlig egentligen, men jag tror inte det är så många som känner till den. Det är min mest obegripliga kändiscrush, men en kändiscrush all the same. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Lika bra att outa det hela direkt. Såatteh

Jag har en kändiscrush på...



...Snoop Dogg.



Ja. Vad är det här egentligen? Jag lyssnar inte på hip hop. Lyssnar inte på Snoop Dogg. Gillar inte att röka på. Men ÄNDÅ! Jag vet inte om det bara är så att jag tycker han är snygg, men nånting är det. Någon obeveklig charm han har. Tror det hela började när jag tittade på filmen Starsky&Hutch med Owen Wilson och Ben Stiller. Där är han med och spelar kung-i-den-undre-världen. Och jag blir liksom förtrollad av att se honom. Ack! Så det kan vara!

Generade hälsningar, Vanda

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahhahaha det var den sista jag väntade mig!

2011-12-14 @ 19:02:13
Postat av: B. Flames

lol, roflmao, asg.

2011-12-17 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0