Sex länkar om sex

Det finns så mycket roligt och smart man skulle kunna skriva om. Så mycket att jag inte kan bestämma mig för vad veckans sista inlägg ska handla om! Men andra människor har också skrivit och gjort en massa bra saker. Vilken tur att jag kan länka deras inlägg! Det här blir ett sexigt söndagstips! Läs och njut av exempelvis...

... Jean Kilbourns föreläsning Killing us softly om ideal, könsroller och sexualisering av kvinnor i reklamens värld. Hitta fortsättningen efter den första som jag länkat!

... Kondom 08:s ligglistan, med topplista över musik att ligga till!

... Zettermarks inlägg om mödomshinnan/slidkransens vara eller icke vara.

... John Cheeses fantastiska lista över "Incredibly uncomfortable yet SFW sex videos" från Cracked.com.

... Lady Dahmers inlägg om sexualisering av barn.

... Och så sist, men inte minst, måste jag ju föregå med gott exempel här. Vill ju inte att ni ska skutta ut på dåligheter efter att ha läst en massa om sex hela veckan. Säkert sex, gott folk, kan ni lära er allt om på den upplysande hemsidan preventivmedel.com! Ligg nu duktigt och ansvarsfullt, kära läsare.


Nu är sexveckan över. Det har varit roligt. Så jag måste ju bara fråga: VAR DET SKÖNT FÖR ER OCKSÅ?!

Vanda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Väldigt skönt haha ;D

2011-08-23 @ 19:05:20
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0