Nina

Vi är två om den här bloggen. Den ena är jag, den andra är Nina. Vi har känt varandra i sisådär sju och ett halvt år. Jag har svårt att beskriva henne utan att börja prata om hur hon ser ut. Jag vill alltid använda storslagna ord när jag ska beskriva hennes utseende, jag tycker hon är tjusig, stilig, ståtlig, vacker, nobel! Så kan jag sitta och babbla för någon som inte ens känner henne om hennes tidlösa elegans. (Fast ibland är hon bara söt som en liten marsipangris).

Hursomhelst tycker jag om att träffa Nina för att hon känns skarp. Det ordet beskriver henne bra. Jag föreställer mig hennes hjärna som en massa välsmorda kugghjul. Hon har blick för saker och ting! En god iakttagelse- och fattningsförmåga. Det känns som alla tankar och allt prat blir effektivt och givande i hennes sällskap. Och även om jag tror hon grubblar för mycket ibland tycker jag hon verkar ha bra koll på sig själv. En redig kvinna. Jag tror hon kommer klara sig bra genom livet och göra världen till en bättre plats. Så är det!

Det ska bli ytterst spännande att dela en blogg med henne. Jag är hemskt nyfiken på hur det ska bli!



Hon har en bedårande balkong också. Kanske ska se till att jag hamnar på testamentet. Och en bedårande svanklänning! Hohihohiho <3

Högaktningsfullt, Vanda

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh Vanda!

2011-04-23 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0